sobota, 1 września 2012

Cukrowy peeling do ciała pomarańczowo-waniliowy Perfecta Spa DAX









Od Producenta


Dynamicznie oczyszczający peeling cukrowy do ciała o właściwościach złuszczających i wygładzających. Zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka, idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Ponadto, olejek z ziaren zielonej kawy regeneruje i poprawia elastyczność skóry, a masło pomarańczowe ujędrnia i przeciwdziała cellulitowi.

Peeling poprawia mikrokrążenie w skórze, a apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii odświeża i działa odprężająco. 
 
 
 
 
 
Typ produktu          pielęgnacja ciała
Cena                         13zł
Pojemność               225ml
Wiek                        bez ograniczeń
Skład                       naturalne kryształki cukru, olejek z ziaren zielonej kawy, masło pomarańczowe
 
 
 


 


 
Moja opinia 
 
Mam go od 3 miesięcy i jestem bardzo zadowolona, moim zdaniem jeden z lepszych peelingów jakie stosowałam. Ma piękny zapach, doskonała konsystencję (pod prysznicem się nie rozpływa) , ciało po tym peelingu jest gładkie, miękkie, pięknie pachnie ,jest nawilżone, i co najważniejsze nie podrażnione.Bardzo przyjemny w stosowaniu ,aż chce się do niego powracać, szkoda ,że nie ma innych produktów z tej serii typu :balsam, żel do twarzy czy  żel pod prysznic.  Może nie zauważyłam poprawy stanu cellulitu  , ale na pewno  ułatwia wchłanianie się kremów w głąb skóry. No i najważniejsze nie łudźmy się ,że po stosowaniu peelingów, kremów stracimy cellulit ,może delikatnie poprawimy kondycje skóry ,ale nie pozbędziemy się go całkowicie , trzeba przejść na dietę ćwiczyć, a kosmetyki do uzupełnienie. 
 


 
Peeling ma przyjemne grudki ,które pod wpływem masażu rozpływają się na skórze.
Uważam ,że jest warty swojej cenny i na pewno będzie nieodłącznym elementem mojej kosmetyczki.


 
 
 

4 komentarze:

  1. używam NailTeka obecnie lub Diamentowej Siły z wibo.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy też są w baardzo średnim stanie, ale z koloru raczej nie zrezygnuję :)

    OdpowiedzUsuń