wtorek, 18 września 2012

Pierwszy projekt denko :)


Cześć dziewczynki :*
Dziś mój pierwszy projekt denko, napiszę o kosmetykach ,które zużyłam w sierpniu.
 Zapraszam do przeglądania i komentowania.




Tusze do rzęs...
 
Mój pierwszy produkt nie wiem czy go mogę przypisać do tej kategorii, ale wylądował 
w koszu tak jak produkty zużyte. A mianowicie miał być tusz
Heleny Rubinstein ,który zakupiłam na allegro i wiedzie co okazał się podróbką. Zapłaciłam za niego ok 80zł i po 3 użyciach wywaliłam go do kosza, nie dość ,że oczy mi łzawiły, to i rzęsy zaczęły wypadać jakaś tragedia. Już nigdy nie kupię kosmetyków na allegro bo nie mam szczęścia do sprzedawców ,a może Wy macie zaufanych ???
Ten tusz to z mojej głupoty bo nie sprawdziłam w necie nic na jego temat i na temat sprzedawcy. Teraz będę wolała dołożyć i kupić w  Douglasie są za 150zl . Też miałyście takie sytuacje że kupiłyście coś podrabianego przy internetowych zakupach??????





Mój drugi tusz który zużyłam to  
Astor, Volume Diva Mascara (tusz pogrubiający)


Od producenta:


Nadaj rzęsom optymalną objętość i tchnące luksusem podkręcenie. Maskara kształtuje objętość i podkręca rzęsy. Opiera się na wzbogaconej lycrą®  formule, której rzęsy zawdzięczają gęstość oraz połyskliwe podkręcenia, a także wyjątkową delikatność i sprężystość. Koniec ze szczoteczkami z włosia!
Oprócz zapierających dech w piersiach teatralnych rezultatów, rzęsy lśnią zdrowiem i jedwabistą zmysłowością. 


Moja opinia:

Ten tusz jest świetny za ok.35zł , jest jest chyba najlepszy jaki używałam z tej półki, używałam już wszystko i dla mnie jest warty przetestowania. Na pewno do niego wrócę jeszcze nieraz. Ma fajną efekty, szczoteczkę ,cenę, opakowanie nie początku (później może się znacząc ścierać) ,więc czego chcieć więcej :)




 Sensique arbuzowy ,
bezacetonowy z olejkiem rycynowym i proteinami z koziego mleka ,zmywacz do paznokci





Od producenta:

Łagodny bezacetonowy zmywacz lakieru do paznokci o zapachu arbuza. Polecany do paznokci sztucznych i naturalnych. Zawiera olej rycynowy i proteiny z koziego mleka, które odżywiają, regenerują i wygładzają płytkę paznokcia i skórki wokół paznokcia. Zmniejsza skłonność do rozdwajania się i łamania paznokcia.






Moja opinia: 

Myślę ,że producent trochę przesadził z opisem produktu na opakowaniu, ponieważ wiadomo to jest zmywacz do paznokci a nie odżywka do paznokci i skórek ,ma przede wszystkim dobrze zmywać lakier. Moim zdaniem jest dość dobry ,bardzo wydajny, dobrze zmywa, buteleczka nie rozlewa zmywacza no i cena 7 zł za 200ml ,więc warto kupić. Nie wiem czy powrócę, może kiedyś



CLEANIC Kindii dzidziuś Baby Sensitive


Od producenta:


CLEANIC Kindii dzidziuś Baby Sensitive stworzyliśmy dla niemowląt od pierwszego dnia życia do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej szczególnie delikatnej troski. Delikatna formuła balsamu, oprócz substancji minimalizujących ryzyko alergii i podrażnień, zawiera aż 98% krystalicznie czystej wody, dzięki czemu skóra maluszka jest oczyszczona delikatnie jak przy jej użyciu.
Opakowanie 63 szt.

Moja opinia: 

Mokre chusteczki, zawsze kupuję 3-4 opakowania zależy od promocji jakie są w drogerii, używałam wszystkich. Te są naprawdę dobre i tanie za 3 opakowania po 63 szt. zapłaciłam 12zł więc naprawdę warto. Chusteczki zawsze mam przy sobie , są bardzo przydatne, używam do wszystkiego ,są świetne w podróży. Już mam zapasowe 2 opakowania na pewno będę wracać, polecam. 



Pianka oczyszczająca Iwostin Purritin

 

Od Producenta:

Linia Iwostin Purritin została stworzona w odpowiedzi na potrzeby dermatologów i ich pacjentów związane z pielęgnacją skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych. Pianka oczyszczająca Iwostin Purritin dokładnie myję skórę , nie podrażniając i nie powodując jej wysuszenia. 

Moja opinia:

Kocham tą piankę za wszystko, nigdy jej nie zmienię na nic innego. Jest delikatna ,nie wysusza jest po prostu idealna nic dodać nic ując. Mimo tego ,iż ma 165ml to jest bardzo wydajna, ma świetna konsystencje ,i wszystko inne ..!! 


Krem na noc Iwostin Purritin  

 Od Producenta:

Linia Iwostin Purritin została stworzona w odpowiedzi na potrzeby dermatologów i ich pacjentów związane z pielęgnacją skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych. Krem na noc Iwostin Purritin przyspiesza regenerację skóry. Precyzyjnie i doskonale złuszcza ją, nie powodując podrażnień naskórka.Preparat sprawia ,że powierzchnia skóry jest wygładzona, pory zwężają się, zmiany trądzikowe ustępują .

Moja opinia:

Ja jestem zakochana w produktach firmy Iwostin , bardzo pasują mojej skórze. Krem na noc używam już z 3 lata opakowań zużyłam już z 15, za każdym razem będę do niego powracać. Skóra rano jest gładsza zaskórniki są mniej widoczne , a krostki dużo szybciej się goją. Krem ma 75ml. jest bardzo wydajny pięknie pachnie, super się rozprowadza jego cena to ok 39zł. Jest warty swojej ceny:)

 

Masło kakaowe Ziaja

 Od Producenta:

Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia koloryt.


 Moja opinia:

Ja tego kremu używam przed i po opalaniu , jest bardzo tłusty więc nie nadaję się pod makijaż czy też na co dzień raczej polecam go na noc lub tak jak ja używam. Jest moim zdaniem wspaniały ,od 5 lat go używam jest niezwykle tani ,bo 3,60 za tak wspaniale działający krem to jak darmo. Jest to jedyny kosmetyk ,który ratuje mnie gdy przesadzę ze słońcem. Warto spróbować:)

 

 

Ziaja, HerbikaPlant, Biała Herbata, Krem bionawilżający do skóry tłustej i mieszanej

Od Producenta:

Intensywnie nawilża skórę i reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza nadmierne złuszczanie się naskórka oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. Stanowi doskonały podkład pod makijaż.

Moja Opinia:

Jak dla mnie rewelacja za taką cenę taka jakość, świetny krem nadaję się pod makijaż jak i również do codziennej pielęgnacji. Pięknie pachnie ,ma fajna konsystencję , dobrze nawilża skórę ,czego chcieć więcej ??

 

  head & shoulders szampon przeciwłupieżowy z odzywka (mentol naturalna świeżość/menthol)


Od Producenta:

Szampon przeciwłupieżowy 2w1 mentol naturalna świeżość. Naturalny mentol daje uczucie chłodu i świeżości. Włosy będą czyste, zadbane i łatwe do ułożenia. Formuła head & shoulders ActiZinc usuwa 100% łupieżu. Działa na skórę głowy i pomaga przywrócić jej naturalną równowagę oraz piękne włosy.

Moja Opinia: 

Ostatnio to mój ulubiony szampon po tym jak zawiodłam się na Loreal ABSOLUT REPAIR CELLULAR , co prawda  ma inne działanie na celu ,ale jest świetny.  Świetnie oczyszcza włosy i skórę głowy ,oraz świetnie pachnie. Jego jedynym minusem jest to ,że jak piana dostanie się do oczu to strasznie piecze. A wszystko inne jest świetne może nie działa na łupież jak zapewnia nas producent ale na pewno  jest wart uwagi.

 


SUBRINA maska mleczna z miodem

Od Producenta:

Maska intensywnie regenerująca z kompleksem miodowo-mlecznym przeznaczona do wszystkich typów włosów farbowanych. Efektywnie odżywia i nawilża włosy ,przywraca im miękkość i połysk.

Moja Opinia:

Kupiłam tą maskę po tym jak doradzono mi ją w salonie fryzjerskim , maska okazała się bublem stosowałam ją z 3 miesiące a włosom nic nie pomogła , na pewno nie zaszkodziła ,ale wiadomo po co kupować coś co nam nie pomaga nawet w małym stopniu, szkoda pieniędzy. Widać nie wszystko co jest stosowane w salonach fryzjerskich jest dobre i nam pomoże.

 

Maseczka Rival de Loop Hydro

Od Producenta:

Rival de Loop Hydro Maseczka nawilżająca zawiera olejek awokado oraz olejek migdałowy. Nawilża skórę i dostarcza jej lipidów. Dodatek pantenolu łagodzi podrażnioną skórę.

 

Moja opinia:

 Mam tylko jedną część ponieważ pierwsza wyrzuciłam wtedy kiedy nie myślałam o tym że będę prowadzić bloga . Dość fajna maseczka, dobrze nawilża skórę niczym się nie różni od droższych dostępnych w drogeriach. Ja ogólnie kocham maseczki za każdym razem kiedy jestem w drogerii jakaś kupuję. Ta jest bardzo wydajna , możecie spróbować dostępna jest w Rossmannie.


Płyn do kąpieli Luksja ,,Choco'' Chocolate & Orange.

Od Producenta:

Płyn do kąpieli Luksja ,,Choco'' Chocolate & Orange. Płyn do kąpieli Luksja o oryginalnym, intrygującym zapachu czekolady z pomarańczą działa na Twoje zmysły i sprawia ,że kąpiel staje się codzienną frajdą. Ekstrakt  z nasion kakao posiada właściwości rewitalizujące. Olejek  pomarańczowy o świeżym i soczystym zapachu, budzi uczucie relaksu , dobrego samopoczucia.

Moja Opinia:

 Świetny płyn ,bardzo tani ,świetnie pachnie. Zapach sprawia że ma się ochotę go zjeść.  Polecam wszystkim ,ja na pewno wrócę nieraz do niego. Kupiłam go w Rossmanie za 1000ml zapłaciłam 7 zł .

 

 


4 komentarze:

  1. To co piszesz poniekad jest prawda.Srodkow keratynowych jest troche i miedzy nimi jest Encanto,ktore tak naprawde ma w sobie mnostwo chemii zreszta cos co smierdzi i wytwarza dym podczas prostowania ,ktory piecze w oczy raczej na logike nie moze tak naprawde wlosow uzdrawiac tylko chwilowo wizualnie je poprawic.Poza tym mnostwo dziewczyn wlasnie nim robi bo jest dostepny na allegro a nie ma on dystrybutora w Polsce poniewaz ma substancje ,ktore u nas sa zabronione.Natomiast wysokiej jakosci keratyny napewno nie pogorsza stanu wlosow :),kwestia tego ile sie utrzyma efekt.Ja znam babke,ktora robi od kilku lat co ok pol roku i jej wlosy przeszly metamorfoze,sa piekne w porownaniu z tym co kiedys bylo.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post! przydatny. czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super opinie i porady, zawsze są w cenie:) Zapraszam do mnie (www.modnyswiatfrankie.pl), jest tam post, w którym piszę o sklepie z odzieżą, który jest przyjazny blogerkom:) do usłyszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo prowadzisz bardzo przydatny blog;):)

    pozdarwiam serdecznie;):)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń