poniedziałek, 10 września 2012

Iwostin PURRITIN żel do mycia twarzy VS. Iwostin PURRITIN pianka oczyszczająca









Hej dziewczynki :) :* 
Dziś postanowiłam napisać coś o kosmetykach ,którymi głównie myje twarz.
Od wielu lat walczę z drobnymi wg. wszystkich niedoskonałościami natomiast wg. mnie są one olbrzymie :) . Mam na tym punkcie bzika ,wiadomo każda z Nas ,chce dążyć do perfekcji i nie docenia tego co ma . O Iwostinie dowiedziałam się od znajomej no i.....







Żel do mycia twarzy



Od Producenta:




Właściwości:

  • Dokładnie oczyszcza skórę
  • Normalizuje pracę gruczołów łojowych
  • Ogranicza rozwój bakterii P. acnes
  • Stymuluje regenerację naskórka
  • Nie podrażnia i nie wysusza skóry
  • Nie zawiera mydła
  • Nie wysusza skóry


Wskazania: 
  Codzienne oczyszczanie skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych i wrażliwej.




Moja opinia:

To był pierwszy kosmetyk do pielęgnacji cery z firmy Iwostin ,na początku kupowałam żel o pojemności 150ml za ok. 27zł ,lecz szybko przerzuciłam się na butle 300ml (ok.47zł) z fajnym dozownikiem  żel ten kupowałam przez półtora roku i byłam bardzo zadowolona. Efekty po stosowaniu tego żelu były świetne naprawdę zauważyłam ,że krostki już tak często nie wyskakują, więc zaczęłam kupować kremy, toniki  z tej serii i od wielu lat nie zmieniam ich w swojej kosmetyce. Zauważyłam jednak ,że żel zaczyna wysuszać cerę po długim okresie stosowania ,a w moim przypadku cery mieszanej musiałam bardzo dbać o jej nawilżenie moim zdaniem ten żel jest idealny dla cery tłustej :). A cała reszta a mianowicie zapach piękny, opakowanie bardzo wygodne, i cena jest świetna za taką jakość. Po półtora roku stosowania żelu postanowiłam przetestować piankę do mycia twarzy z tej serii. 
 


Pianka oczyszczająca:

 

Właściwości:

  • Dokładnie oczyszcza skórę
  • Normalizuje pracę gruczołów łojowych
  • Ogranicza rozwój bakterii P. acnes
  • Stymuluje regenerację naskórka
  • Nie podrażnia i nie wysusza skóry
  • Nie zawiera mydła
  • Nie wysusza skóry
 Wskazania:

 Codzienne oczyszczanie skóry tłustej, skłonnej do zmian trądzikowych i wrażliwej.

 

 

Moja opinia:

Kocham tą piankę za wszystko, nigdy jej nie zmienię na nic innego. Jest delikatniejsza od żelu nie wysusza jest po prostu idealna nic dodać nic ując. Mimo tego ,iż ma 165ml to jest bardzo wydajna, ma świetna konsystencje ,i wszystko inne ..!! Pianka jak i żel mają świetne składniki, są łatwo dostępne.Jak dla mnie lepsza jest ta pianka i  serdecznie Wam ją polecam dziewczynki ,na pewno nie pożałujecie a bardzo możliwe ,że pokochacie tak jak ja .

 



 

17 komentarzy:

  1. nie znam tej marki niestety, i chyba tez niestety trzymam sie od wielu lat vichy/la roche a wyglada na to ze swiat troche poszedl do przodu a ja sie zagapiłam :D

    ps. dziekuje za odwiedziny, t-shirt juz raczej nie jest dostepny, kupiłam go ok 2 lata temu, czesto chodze/uzywam, jakos doskonała jak w dzien w ktorym go rozpakowałam, mysle ze mozna kupic go na ebayu lub allegro przy odrobinie szczescia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam pianki z Iwostin.
    Ja obecnie posiadam piankę do mycia twarzy z Lirene i się w niej zakochałam:) Ślicznie pachnie, zmywa makijaż, ma przyjemną konsystencję i nie wysusza buzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Pod moim postem pytałaś mnie o sandałki. Ja je kupiłam w sklepie z tanim obuwiem za 29zł, przechodziłam w nich całe lato i jeszcze się dobrze trzymają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co prawda ma swoja cene , ale ja tez uwazam ze naprawde warto

    OdpowiedzUsuń
  5. na razie muszę skończyć swoje, zakupię bo wyglądają na prawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda z nas boryka się z problemami skóry :) ja jestem oddana w zupełności kosmetykom Clinique oraz kosmetykom naturalnym, które przywracają równowagę mojej skórze i twarzy :). Oczywiście chętnie próbuję nowych rzeczy i te produkty mnie zaciekawiły być może w najbliższej przyszłości je sobie kupię .

    Jeżeli chodzi o perfumę "By Night" z chęcią bym się wymieniła ale jest to prezent więc rozumiesz :). Było by inaczej gdybym sama sobie ją kupiła ;-).

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie niestety sie kompletnie ta seria nie sprawdziła, teraz jestem na etapie mydełka alleppo

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wypróbowac, w moim przypadku chyba będa dobre :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za odwiedzinki lubie Iwostin;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tej pianki ;) chyba się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tej firmy stosowałam krem i żel punktowy, jednak poprawy zbytnio nie widziałam.. Może z produktami oczyszczającymi jest inaczej.. I może nawet się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. baaardzo przydatny post, zwłaszcza, że szukam kosmetyków i przy ivostinie zatrzymałam się na dłużej...

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pościk -swietny blog
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za komentarz :) Kurtkę kupiłam w zeszłym roku, ale być może będą i w tym do sprzedaży :)

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę, że naprawdę warto bo jest super

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę wypróbować ;) dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wydaje się fajna, ja ogólnie teraz używam tej z Clear&clear'a i też sprawuje się super ;) Fajnie oczyszcza twarz !

    OdpowiedzUsuń