poniedziałek, 3 września 2012

Sephora balsam do ciała , żel pod prysznic


Nigdy więcej nie kupie tych produktów, to jakiś koszmar ...

W perfumerii Sephora skusiłam się na te produkty ok.4 miesiące temu, w sklepie pachniały super słodko ,aż chciało by się zjeść.Są różne zapachy np. kokosowe , czekoladowe ja wybrałam malinowo-truskawkowy.
 Cena tych produktów to ok. 35zł za 1.
 






Żel do kąpieli nie jest jeszcze zły w porównaniu do balsamu, który jest rzadki, 
nie nawilża ciała a po paru minutach ten zapach zaczyna aż dusić i pachnieć tak paskudnie ,że nie da się zasnąć. Za o wiele mniejsza cenę są 100000 razy lepsze rzeczy ,które pięknie nawilżają , naturalnie pachną a nie tak jak ten śmierdzi chemią. Ten balsam to strata kasy do tego za tą cenę  tylko 150ml. Nie wiem co mnie wtedy napadło.....





Żel pod prysznic może być ,ale jest o wiele lepszych za 9 zł a nie za 35 zł .
Nie wiem jak taka perfumeria dopuszcza rzeczy które pachną chemia. Konsystencja jest wodnista i szybko się wchłania. 







1 komentarz:

  1. Dziękuję :)
    Oh, szkoda, że rozczarowałaś się tymi produktami. Mnie na szczęście nigdy jakoś nie kusiły balsamy i żele w Sephorze.

    OdpowiedzUsuń