wtorek, 4 września 2012

Pharmaceris krem intensywnie nawilżający , Fluid matujący z laktoflawiną











Hej dziewczynki :)
 postanowiłam napisać o moich nowych zakupach kosmetycznych. 
Kosmetyki te poleciła mi pani dermatolog u której byłam tydzień temu .
Mam problemy ze skórą twarzy po tym jak odstawiłam tabletki antykoncepcyjne , nigdy nie miałam takiego trądziku nawet w wieku 16 lat. Dostałam 2 antybiotyki i żel na noc który strasznie wysuszał mi cerę. Całe szczęście ,że przed zastosowaniem tego leku zapytałam się o coś nawilżającego do twarzy, bo w strefie T się błyszczę a na policzkach często mam przesuszoną. Pani dermatolog poleciła mi krem intensywnie nawilżający z firmy Pharmaceris oraz, również z tej firmy fluid matujący z laktoflawiną .

 SEBOMATT-MOISTATIC
KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY NA DZIEŃ I NA NOC




Od producenta :) 

Wskazania:Codzienna pielęgnacja intensywne nawilżająca skóry trądzikowej ze skłonnością do łojotoku, powstawania zmian zapalnych i zaskórników. Krem polecany w szczególności dla skóry wysuszonej i podrażnionej w wyniku stosowanej farmakoterapii i po zabiegach kosmetycznych.  

  Działanie: Krem nawilżający, będący niezbędnym uzupełnieniem kosmetycznej kuracji przeciwtrądzikowej, przyspiesza regenerację skóry ze skłonnością do łojotoku oraz powstawania zmian zapalnych i zaskórników. Zawiera wysoko aktywne składniki o właściwościach nawilżających, odżywczych i łagodzących. Ekstrakt z błękitnej algi intensywnie łagodzi istniejące podrażnienia i stany zapalne. Receptura kremu wzbogacona specjalnym biomimetycznym kompleksem wspomaga naturalną funkcję obronną skóry, przywracając jej witalność oraz zdrowy wygląd. Zapewnia długotrwałe nawilżenie, które jest niezbędne do prawidłowego rogowacenia naskórka oraz chroni przed zamykaniem ujść gruczołów i powstawaniem nowych zmian zapalnych. Zawartość mikrogąbeczek pozwala wchłaniać nadmiar sebum znajdującego się na skórze. Zawiera hipoalergiczną kompozycje zapachową.   Sposób użycia: Oczyścić skórę twarzy wybranym preparatem oczyszczającym Pharmaceris T a następnie zastosować tonik tej samej linii. Nałożyć krem omijając okolice oczu. Stosować codziennie rano i/lub wieczorem lub zgodnie z zaleceniem lekarza dermatologa.

Testowany klinicznie i dermatologicznie. Pozytywna ocena dermatologów.
  
Składniki INCI: Aqua, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Glucoside, Glycerin, Cyclohexasiloxane, Dimethicone, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Sorbitol, Cera Alba (Beeswax), Methyl Methacrylate Crosspolymer, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Triethanolamine, Sodium Hyaluronate, Laureth-7, Algae Extract, Ethylhexylglycerin, Ceramide 2, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Potassium Sorbate, Parfum
Moja opinia :

Za krem zapłaciłam w aptece 37,99zł  za 50ml ,pomyślałam ,że cena jest dość duża za tak mała pojemność. Krem okazał się super i na pewno dałabym  teraz dużo więcej za niego , jest to najlepszy krem nawilżający do mojej trądzikowej cery. Krem jest lekki, szybko się wchłania, pięknie pachnie, nie zatyka porów, jest doskonały pod makijaż i co najważniejsze przesuszona skóra szybko wraca do normalności. Do tego krem jest testowany klinicznie i nie zawiera alergenów oraz barwników.
Teraz wiem ,że co jakiś czas będę kupowała inne produkty z tej serii. 








FLUID MATUJĄCY z laktoflawiną (wit.B2) SPF 20 

Od Producenta :

Wskazania: Polecany do skóry normalnej, tłustej i mieszanej skłonnej do błyszczenia się i łojotoku w celu ukrycia jej niedoskonałości oraz zapewnienia efektu zmatowienia.    Działanie: Fluid zapewnia efekt zmatowienia skóry i trwały 10-godzinny makijaż. Zawiera kompleks współdziałających ze sobą składników długotrwale matujących i przywracających naturalną równowagę skóry nawet w warunkach stresowych. Unikalna kompozycja pigmentów doskonale wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Zawarta laktoflawina wpływa na zwiększenie energii komórkowej, stymuluje proces dogłębnej regeneracji i wygładzania skóry. Wzmacnia mechanizmy obronne skóry i sprawia, że jest mniej podatna na czynniki zewnętrze i podrażnienia. Lekka konsytencja fluidu opartego na technologii SoFTBase nie obciąża skóry oraz nie zatyka porów pozwalając jej oddychać. Zawartość fotostabilnych filtrów UVA i UVB zapewnia ochronę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego.    Sposób użycia: Preparat równomiernie rozprowadzić cienką warstwą na oczyszczonej skórze twarzy. Pozostawić do wchłonięcia.

Beztłuszczowy. Niekomedogenny. Ochrona przed UVA/UVB 
   
Składniki INCI:E1536 - 1538, Aqua, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Triethylhexanoin, Lauryl PEG-9 Polydimethysiloxyethyl Dimethicone, Titanium Dioxide, Methyl Trimethicone, Dimethicone/ PEG-10/ 15 Crosspolymer, Acrylates/ Dimethicone Copolymer, Sodium Chloride, Polyglyceryl-3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Citrate, Ethylhexylglycerin, Sorbitol, Glycerin, Lecithin, Tocopherol, Riboflavin, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Dipropylene Glycol, CI 77891,CI 77492, CI 77491, CI 77499


Moja Opinia :Fluid jest bardzo doby na lato ponieważ zawiera filtr jest bardzo delikatny dla cery , nie wygląda sztucznie. Skóra jest matowa może nie przez 10 godzin jak obiecuje producent ale na pewno dłużej niż zwykle w moim przypadku. Fluid naprawdę nadaje się do każdej cery ponieważ skóry suchej nie wysusza a skórę tłusta pozostawia matowa . Opakowanie ma bardzo wygodną pompkę z ,której nie wypływa zbyt dużo produktu , co sprawia ,że fluid jest ekonomiczny. Konsystencja jest świetna dobrze się rozsmarowuje nie pozostawia smug na twarzy. Cena jest bardzo kusząca bo 38,50zł /30ml jak za taka jakość i biorąc pod uwagę ceny innych fluidów.  Jego wadą jest to ,że występuje tylko w 3 tonacjach 
  ivory (kość słoniowa), natural (naturalny) i tanned (opalony).

Ja wybrałam kolor naturalny ponieważ nie mogę się opalać przez antybiotyki ,które mogą powodować przebarwienia  , ale po wyleczeniu następne opakowanie fluidu kupię ciemniejszy.
Ponadto fluid nie zawiera parabenów ,alergenów , alkoholu , kompozycji zapachowej .


 Fluid jest świetny na dni kiedy chcemy wyglądać naturalnie ,jest lekko kryjący. 



 
Teraz po zakupie tych produktów częściej zacznę sięgać po produkty tej firmy bo ceny są dość dobre, jakość jest świetna ,a do tego jest to firma nasza POLSKA .
 Każdy chyba widzi  ,że w  u Nas nie ma już prawie nic Polskiego  i dlatego musimy wspierać to co Nasze...:) !!





ps. proszę nie myśleć ,że reklamuje tą firmę i coś z tego mam ,że napisałam bardzo pozytywna opinie,bo tak nie jest . Po prostu kosmetyki te bardzo przypadły mi do gustu :)


1 komentarz: