piątek, 7 września 2012

L`Oreal Professionnel Absolut Repair Cellular – Szampon









Cześć :) dziś postanowiłam napisać o  szamponie  Absolut Repair Cellular o ,którym było dość głośno. Myłam włoski nim ok 4 miesiące ,więc mogę już coś na jego temat powiedzieć. Zdjęcie pobrałam z internetu ponieważ buteleczkę wyrzuciłam.





                                                                 
Od producenta:

Szampon ABSOLUT REPAIR CELLULAR regeneruje i odbudowuje włosy bardzo uwrażliwione, suche, zniszczone i bardzo zniszczone.

Codzienne zabiegi stylizacyjne (czesanie, szczotkowanie, suszenie, zabiegi chemiczne) mogą znacznie osłabić strukturę włosa. Tym samym włosy stają się bardziej uwrażliwione, pozbawione bariery ochronnej przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych (światła, uszkodzeń mechanicznych itp.). Wewnątrz uszkodzonego włókna włosa, połączenia jonowe zostają zerwane, co powoduje oddalanie się komórek od siebie a poddane działaniu negatywnych czynników zewnętrznych włókno staje się szorstkie, matowe i traci właściwą spoistość.

Dzięki zastosowaniu kwasu mlekowego (Lactic Acid) w formule kosmetyków LOREAL ABSOLUT REPAIR CELLULAR we wnętrzu uwrażliwionego włosa tworzą się połączenia jonowe pomiędzy łańcuchami keratynowymi. To z kolei pozwala na odbudowanie włosa na poziomie komórkowym. Dodatkowo - dla zwiększenia połysku – Szampon ABSOLUT REPAIR CELLULAR zawiera czynniki wygładzające powierzchnię włosa oraz naturalne woski, jak również ceramid, który intensywnie wzmocnia włosy oraz filtr UV dla zapewnienia ochrony powierzchni włosa na całej jego długości.


W rezultacie - struktura włosa zostaje odbudowana, włosy odzyskują naturalną witalność, są mocniejsze, lśniące i lepiej chronione.

 
Wskazania:
Aby wzmocnić działanie szamponu wypróbuj również innych produktów z serii LOREAL ABSOLUT REPAIR CELLULAR: maski, odżywki, balsamu, termoaktywnego mleczka w spray'u oraz mleczka. W uzupełnieniu, dla pełnej regeneracji włosów, wskazane jest zastosowanie ampułek RENEW C, POWERCELL REPAIR, serum i odżywki termoaktywnej.
 
Sposób użycia:
Nanieść na mokre włosy i spienić. Starannie spłukać. W razie konieczności czynność powtórzyć.

      
Moja opinia:

Brak słów to najgorszy bubel jaki w życiu stosowałam w dodatku bardzo drogi bo za małą buteleczkę 250ml zapłaciłam ok 45zł ,stosowałam również odżywkę z tej serii ,ale jej recenzję napiszę w pierwszym projekcie denko , na który serdecznie zapraszam wkrótce:P
A wracając do tematu ten szampon niczym nie różni się od  zwykłego szamponu za 10 zł . Nie można tego nazwać niczym innym jak tylko strata pieniędzy. Moim zdaniem to taka firma jak loreal powinna bardziej się postarać, i nie robić nas w balona . Bo ok.45zł za 250 ml szamponu to jest lekka przesada , no dobra jakby działał to nie było by źle, bo wiadomo ,że każda z nas zrobi wszystko by mieć piękne zdrowe włoski.  Nie popełniajcie tego błędu co ja i nie kierujcie się opiniami na forach bo tam chyba komentarze piszą ludzie którym za to płacą tyle razy się nacięłam rozumiem na każdego inne rzeczy inaczej wpływają  ale... . Trzeba wiec bardziej brać pod uwagę dziewczyny z YouTube i blogerki no i oczywiście kierować się rozsądkiem. Ja niestety mam tak że jak wpadnę wir zakupów to się nie zastanowię prędzej ,a wiadomo szampon ma myć i być delikatny dla włosów i skóry głowy od odżywiania jest coś innego :).

4 komentarze:

  1. łoo, to faktycznie, l'oreal poleciał sobie w kulki ;P
    i wychodzi na to że nie należy sugerować się firmą ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w ogóle nie przepadam za tą firmą, generalnie większość produktów Loreal raczej mnie zawodzi, a ceny mają z kosmosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm ja raz w życiu dałam sie namówić na kupienie 'cudownego' szamponu za 30 zł, okazało się że jest gorszy niż zwykły szampon za 10 zł. Ale z tejże firmy L'oreal ABSOLUT REPAIR CELLULAR używam obecnie maski i jestem bardzo z niej zadowolona, ba jak dla mnie jest najlepsza ;) Akurat absolut repair cellural kopiłam przypadkiem, wcześniej od 5 lat stosowałam absolut repair zwykłe na zmianę z vitamino color i były jak dla mnie idealne ;))

    może obserwacja? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie wygląda świetnie, jak to L'oreal, ale produkt nie działa... Dzięki za ostrzeżenie i odwiedziny:) pozdrawiam www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń